Vinster

Jag gör som många av er vet en hel del tävlingar. Bl a på Aftonbladet där dom har resechansen med chans att vinna resepresentkort på 25 000. Först skall man svara rätt på en fråga. Av alla som svarat rätt drar dom 25 pers som står nämnda i lördagens tidning. Jag hade turen att vara med i lördags. Då skall man ringa och svara på nån fråga o bäst vinner.
Frågan var, eller kanske ingen fråga ändå. Men nämn så många internationella flygplatser som möjligt på 1 minut. Jag fick totalt hjärnsläpp. O en minut var ju en hel jävla evighet. Fick sagt 4 i alla fall. Enda chansen att jag ska vinna är om dom andra 24 glömt/gett fan i/ blivit lobotomerade............Men, alla hade i alla fall vunnit 2 biobiljetter. Det är inte det sämsta.......om man bara kan sluta jämnföra med förstapriset.

Idag ringde dom från CityGross. Jag har vunnit en jättefin resväska =) Den skall jag snart köra och hämta.

Kommentarer

Postat av: Emma

Grattis till fina vinster!
Hur många flygplatser kom den på som vann?

2007-10-22 @ 14:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0