Nu slipper ni vänta

Så ja. Nu är det äntligen måndag och ni har väl längtat ihjäl er efter hur det har gått??? Tänkte väl det ;)

Det gick väldigt bra. Minus 3.9 kg. Nu kommer väl nån smartskalle och påpeka att det är vatten. Men se det är det inte alls. Jag har provstickor från apoteket som visar om kroppen bränner extra fett. Och det gör den. Jag är nu på maxnivå =)

Här kommer den utlovade matsedlen från förra veckan.

Måndag

Frukost: stekt fläsk, 2 stekta ägg

Lunch: ½ påse baconchips  (ville inte kasta)

Middag: kokt lax o wokade grönsaker


Tisdag

Frukost: 4 kokta ägg

Lunch: grillade kycklingvingar

Middag: lax o wokade grönsaker


Onsdag

Frukost: 3 kokta ägg

Lunch: stekt fläsk

Middag: hemmagjorda fiskbullar med wokade grönsaker


Torsdag

Frukost:

Lunch: Det blev brunch idag för jag åt inte förrän vad 11, 3 stekta ägg med stekt fläsk

Middag: grillade revben (mycket rå blomkål på kvällen)


Fredag

Frukost: 3 kokta ägg, citronmajonäs o kräftstjärtar

Lunch: samma som ovan, blir så när man tar fram från frysen

Middag: fisk i folie med grönsaker


Lördag

Frukost: Stekt fläsk (har billigt på City Gross)

Lunch: 3 stekta ägg med fläsk

Middag: hemmagjorda chickennugget med wokade grönsaker


Söndag

Frukost: Proteindrink (bråttom iväg)

Lunch: GI-burgare på Max (skulle jag aldrig valt)

Middag: Proteindrink


På lördagen började jag med proteindrink mellan varje mål. Dom har himla billigt på CityGross. På kvällarna har ja o Zelda tryckt i oss rå blomkål när vi varit sugna på nått.


Här kommer receptet på hemmagjord chickennugget


Dela ett kycklingbröst i bitar, vänd i uppvispad ägg-gula sen i sesamfrö. Stek på svag värme. Jättegott

Så ja, det var veckans rapport. Nu får ni bärga er en hel vecka tills nästa. Men jag är säkert tillbaka i andra sammanhang.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0