Måndag igen

Så ja, då har vi avverkat ännu en vecka. I dag får ni ingen matsedel. Jävlit tröttsamt att skriva faktiskt. Vid invädningen idag har jag gått upp 6 hg. Det beror inte på att jag ätit fel. Har faktiskt inte fuskat ett skit sen jag startade, utan det beror på bristen på rörelse. Några av dagarna har jag varit så kass att det blivit stillsamma rundor och någon dag var Zelda hos Ville och jag i tyskland. Men det är det ju värt. Eller ja var bara en dag i tyskland =) Shoppingrunda..................Attans att ekonomin ska stoppa en till att shoppa allt man vill ha, för där finns ju massor. Hur trevligt är det inte att köpa 3 bag in boxviner för 99 danska kronor till exempel?

Min/Emils katt skall ha ungar. Först blev jag förskräkt. Men nu är det ganska mysigt :) man känner dom små bäbisarna men inga rörelser än så länge. Vet inte när dom behagar komma. Så från och med nu får hon inte gå ut själv. Tänk om hon försvinner? Så det blev koppel på henne idag. Ingen höjdare.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0