I am back =)

Så ja, nu e ja tillbaka. Förstår att ni saknat mig enormt men detta är inte mitt fel. Det är slöa Telia.

Flytten gick mycket bra. Det tog bara 2 timmar från det att släpet kom tills jag lämnade över nycklen till han som tog över. Tur att jag har så snäll familj =) Tack alla ni.
Såg på komentarerna från förra inlägget. Hur i hela fridens namn kunde någon veta att min nya granne är alkis o 63?? Pratar mycket dålig svenska ovanpå allt. Men hon har än så länge bara drabbat mig en dag.

Och vad har mer hänt då? Jag såg Du är vad du äter förra veckan. Killen där gick ner 30 kg på 8 veckor och då tänkte jag att det var väl själve fan. Så i måndags var det dags igen för en ny runda. inte för att jag har såååå mycket övervikt men i alla fall. Vägde in mig i måndags o nästa måndag skall ni få veckans matsedel o även hur det gått. Ni kan inte bärga er, eller hur???

Annars har det inte hänt så mycket mer. Jag har spelat spindelharpan till förbannelse varvat med lite Röj. ´Hur roligt är nu det på en skala?

Nu lovar jag att återkomma ofta till er.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0