Homestyling

Jag har i tidigare inlägg nämn mitt svårmöblerade sovrum för er och bett om er hjälp. Men helt ärligt var ni jävligt kassa på det.  Så för att få någon som helst ordning skickade jag in bilder till Aftonbladet som behövde utmaningar till deras bilaga.
igår kom mailet. Dom kommer hit !!!!  Allt dom gör betalar dom för. Jag skall bara maila henne måtten på rummet och göra henne sömnlös ett bra tag framöver. det blir en massa före och efterbilder och mitt sovrum blir världsberömt :D
Kruxet är att jag också måste vara med på bild. Därför söker jag en stylist, en plastikkirurg och en ny garderob......

Kommentarer

Postat av: Emma

Stort grattis!!!
Vi ser fram emot detta med spänning!

2007-11-12 @ 09:48:36
Postat av: Matilda

GRATTIS!!!! Jag tycker att stumpi också ska vara med på bilden..den perfekta accesoaren! Kram

2007-11-13 @ 19:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0