Shiiiiiiiiiit

Så ja, då blev det onsdag igen. Med stor vånda steg jag upp på den nya vågen. Blev av med dom 6 hg jag gick upp förra veckan men inte ett dugg mer. Hur jävla svårt skall det vara då???
Dom flesta säger att en gravid kvinna är mycket vacker. Varför säger ingen så om mig när jag kommer med magen i vädret? Jag väntar ju ändå trillingar hehe........Fast det är klart, det strålar inte om mig och jag håller aldrig handen så beskyddande om dom små liven. Det är kanske det som gör det.
Känner lite att jag har lust att ge upp nu. Men jag har 2 paket nutrilett kvar så det är bara att bita ihop och ge järnet igen.

Kommentarer

Postat av: Matilda

Naaaaj du får inte ge upp! Kom igen kämpa!!!

2007-05-23 @ 15:30:46
Postat av: Emma

Instämmer med föregående talare. Inte ge upp!

2007-05-26 @ 21:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0