Konstigt

Nu har jag efter en del kloka inlägg förstått att det är många mycket kloka personer som läser min blogg. Tack till er.

En sak jag undrar över är varför man väger mer på natten/tidig morgon än när man vaknar. Detta har hänt mer än en gång så det är inget lureri, även om det är jävligt skumt. Jag kan gå upp vid 6-7 tiden, gå på toa  o sen väga mig. Sen somnar jag så klart om. När jag sen vaknar och går på toa igen, spelar inte roll vad jag gör där, och  sedan väger mig så väger jag mer än kl 6 på morgonen. Utan att ha intagit något. Första gången var en tillfällighet. Nu gör jag det mest för att kolla om det var en tillfällighet. Hur kan detta komma sig???

Ett tillägg bara som inte har med detta att göra: Kasta inte sten i glashus hahahahahaha

Kommentarer

Postat av: hehe

hehe

2007-05-10 @ 11:27:16
Postat av: Matilda

Huh? Hur kommer det sig att du vager dig pa natten? Kram!!!

2007-05-11 @ 13:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0