Badkrukan Zelda

Igår var det ju himla varmt, fast det spelar ju i och för sig ingen roll för Zeldas skull. Hon är en vinterbadare. Fast skillnade med igår var att nu följde jag med henne. Men hon mesade ut först. Det var faktiskt inte så himla kallt. Inte ens innan min känsel i fötterna försvann.  Kolla!!! Jag är längre ut än Zelda.........

image12

Sen e det en liten detalj. Det är onsdag.............Jaja......vågen stod still. Har förvisso syndat lite. Det var morsdag och jag har grillat hos Ville. Men hur fet skulle jag inte ha varit om jag inte gått på Nutrilett alla andra måltider???
Detta är ingen fråga som kräver ett svar =)        (bara så du vet det Åke)

Kommentarer

Postat av: Matilda

Bara en liten undran...var det inte onsdag igar?

2007-06-07 @ 20:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0