Toapapper :(

Jag är herre i mitt eget hem vilket innebär att när jag har tagit sista pappret på toarullen så bestämmer jag om en ny skall sättas på plats eller ej.
Så när jag vaknar mitt i natten har jag så klart koll på var badrummet är, hittar också toastolen utan att tända. Jag vet även var pappret är när det inte är på plats. Men det är nu bekymmren börjar. Jag drar med fingret runt hela rullen. Väldigt känsliga fingertoppar men hittar så klart ingen början. Inte ens när jag kämpar med naglarna hittar jag det. Skiten e klistrad ända ut i kanten. Då får man köra in ett finger mitt i rullen o dra loss en början.
Det blir då en sörens massa papper på en gång.  Tiden det tar gör ju att man vaknar mer än nödvändigt.

Varför skall jag vara en sån snålrygg att jag skall ha det billiga skitet och inte unna mig ordentligt limmat papper????

Kommentarer

Postat av: Matilda

Hahaha! Du får se till att ha allt sån förberett innan du går och lägger dig :) kram!

2007-03-02 @ 12:48:19
Postat av: Emma

Jag kan bara instämma med föregående talare/En som bor hos en som har nya rullar på ett ologiskt ställe (andra sidan huset)

2007-03-02 @ 21:23:25
Postat av: Emma

Jag kan bara instämma med föregående talare/ en som bor hos en som har nya rullar på ett opraktiskt ställe (andra sidan huset)

2007-03-02 @ 21:46:04
Postat av: Anonym

Någon har stulit 2 kommentarer och det gillar jag inte alls. Gör inte om det!!!

2007-03-19 @ 22:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0