Jävla bilhandlare

Varför skall det vara så svårt att hitta en bil? I lördags var jag i Kristianstad och tittade på en Honda. Jättefin på bilderna och inget i texten var oroväckande.
När jag kommer dit är det en massa hemmapatent på lagningar.
idag var vi o tittade på en Skoda. Inget oroväckande där heller. Men när vi kom dit var där 2 stora rosthål. Hade det varit på taket hade jag tagit den för en cab.

Hur jävla svårt e det att skriva ut det då? Hoppas dom på att man inte skall märka det? Nu vågar jag knappast åka och titta på fler bilar. Även om den kommer att se hel o fin ut kommer jag att bli lurad så skiten stänker om det :(

Kommentarer

Postat av: Y

Biljakten from hell? Kom igen, you can do it!

2007-03-13 @ 22:47:30
URL: http://yjustlife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0