Bort, bort, bort

Jag och Gosi (Ville för er som inte vet) slog vad den 2 januari om vem som kunde gå ner mest i vikt fram till 31 mars. Det har gått rent åt helvete för oss båda.

Så i går började vi om för ny invägning den 20 juni, strax innan vi åker till Danmark.

Så igår ställde jag mig på vågen igen.........suck. -4 hg på nästan 3 månader. Men det var då det ju =) Nu e det nya tag som gäller och varje måndag skall jag skriva in här hur det går. Helt utan fusk

NEJ!!!!!  Ni får inte veta den ursprungliga vikten. Ingen skulle tro mig ändå. Jag har en väldigt ärlig bror som säkert skulle säga att jag redan dragit bort 10 kg, det slipper han besvära sig med nu =)

Vid ett skall jag köra bort till Margareteberg och gå till Nyhamnsläge, det tar väl nästan 2 timmar. Hoppas jag ger fan i bussen hemåt

Kommentarer

Postat av: Matilda

Hejja hejja! Vad får vinnaren? Kram

2007-03-28 @ 10:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0