Semester

Först skall jag bara säga att förra onsdagen stod det still på vågen men det var även den dagen då jag o Ville skulle väga in. Jag vann!!!!!! Men efter 5 dagar i Danmark så var det kört igen.
Har varit på Römö. En ö utanför Jyllands kust i Danmark. Det blev en hel del öl som väldigt gärna vill stanna hos mig =)

Så nu e det andra takter som gäller. Jag går tillbaka till Atkins igen. Det gillar jag. Är en proteinmänniska. Till frukost blev det burgare med stekt ägg. Egna så klart så jag slipper en massa tillsatser. Kan det bli godare???? I helgen skall jag till Jonstorps marknad o köpa riktiga danska fläskasvär. Hittade tyvärr inga over there.......

Här kommer en bild på stranden i Römö. En hel evighet lång o nästan lika bred. Som väl var körde vi bil halvvägs ner.

image15

Kommentarer

Postat av: Matilda

Hej Libbe! GRATTIS!!! Lycka till med Atkins! Kram

2007-06-30 @ 15:45:34
Postat av: Matilda

Hej Libbe! GRATTIS!!! Lycka till med Atkins! Kram

2007-06-30 @ 15:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0