Lydig kvinna

Jag är en mycket lydig kvinna och ställer alltid upp för mina vänner så därför skall jag nu redogöra för midjemåttet. Nej, jag tänker inte skiva själva måttet för någon kan tro att jag förväxlat det med min längd. Men i vilket fall som helst så har det mätts precis efter en måltid och jag har minskat 10 cm =) Jippi!!!!!!!
Snart är den feta magen borta ..................In my dreams

Jag har utökat skakningen till 15 minuter. Det sista momentet jag lagt till är att ligga på magen =) Ingen höjdare egentligen för det skakar som fan, men det kan väl liknas med dom band dom hade om magen förr som skakade o riste =)

Kommentarer

Postat av: Emma

Visste väl det :) Grattis!

2007-06-11 @ 00:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0