Fusk

Vi spelar mycket poker ja o Ani. Det är himla skoj o vi spelar klart inte om riktiga pengar. När någon av oss har dåligt med pengar så fuskar vi så den andra får mer. Det gjorde vi idag. Jag behövde denna gången. Det är pissetradit och efter en stund sa Ani: detta e som ett löpande band.
Det var det inte för jag har jobbat vid ett. Det fick mig att tänka på hur det var när jag jobbade där.

Så här var det.....det var på godbiten i Åstorp. Först......... Vi stod vid ett himla långt band, det kom kakor i 6 bredder. en stod framför mig o en bakom. Det var mycket viktigt att rätt antal kakor kom i varje ask.
Jag stod där o vevade ner efter hand som dom kom, lät snällt några gå vidare till henne bakom (vet ju själv hur tråkigt det är att inte göra nått) så ja tog det lugnt, föste ner o lät passera. När vi var på slutet fattade jag!!!!! Hahahaha det är så jävla pinsamt. Men hon framför mig hade 2 rader att ta hand om, jag hade visst 2 o hon bakom 2., Men när jag sket i mina så fick hon bakom ta sina plus mina....hennes armar gick som lärkevingar för att hinna med =) Stackars tös

En annan episod som osso var pinsam var när jag stod bland sockerkakorna. Dom kom på ett band, stannade till i en slags låda och blev duschade med 96% sprit. Inte mycket men det var för att det skulle hålla längre. Jag stod o passade det stället. När jag stått en stund märkte ja att nått var skumt, en som gick in tog väldigt lång tid på sig för att komme ut. Tittade in och mycket riktigt, där satt en sockerkaka på sne. Helt jävla indränkt i 96% ig sprit. Den var svampig som fan. Tog ut den o lät den fortsätta på bandet. Det var inte förrän jag kom hem som det slog mig.........tänk om någon som gick på antabus fick den sockerkakan hahahahahaha

Kommentarer

Postat av: Matilda

Vi väntar på uppdatering :)

2007-07-25 @ 00:03:35
Postat av: uppdatera för jävelen!!!!

uppdatera för jävelen!!!!

2007-07-29 @ 14:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0