Äntligen klar :)

Så ja.....Nu är allt klart. Jag och Ani målade väggarna och taket i helgen. Blev jättefint. (Vill ni hyra in oss så hör av er) I går kom inredaren och hennes assistent och så gjorde vi i ordning allt. Ville fick rycka ut för ingen av oss kunde borra hål i tak eller vägg. Han e redi :)

Fy fan va fint det blev. När jag går in i sovrummet så känns det inte som jag är hemma hos mig.

I dag kom hon tillbaka tillsammans med en fotograf. Det tog 5 timmar. Jag och Zelda kommer att vara på förstasidan på Aftonbladets bilaga nån gång framöver. Men jag gjorde ett bra jobb. (gömde min mage bakom Zelda eller en bok)  Jag hade till och mä mascara på mig :)
Jag hör av mig när ni ska ge er ut o handla bilagan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0