Påsk

I år skulle påsken firas hemma hos mig. inbjudna var mor, far, Ville, Emil, Anna, Regina och David. Mycket trevligt och mycket god mat. Jag har ju gjort det, onödligt att göra något räligt.

Men varför händer samma sak igen o igen o igen o igen.......................

Man tar sin tallrik, Går ut i köket och fyller den med mat. Mycket mat för jag har stora tallrikar. Sen sätter man sig och äter och småpratar och dricker lite. När man stoppar in sista tuggan känner man hur det tar emot lite. Och vad gör man då?? Lutar sig tillbaka och låter det sjukna ner?? Går ut och tar 2 bloss på balkongen??
Nej!!!! Man tar sin tallrik och hämtar mer mat!!!

Varför???   *snyft*

Kommentarer

Postat av: Matilda

2 Bloss??? Jag trodde att alla mostrar var rökfria nu?

2007-04-12 @ 14:59:30
Postat av: Matilda

buuu vi vill ha uppdatering :) kram kram!

2007-04-24 @ 16:24:45
Postat av: Emma

Hallå! Hur går det med uppdateringarna??? kram

2007-05-06 @ 21:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0