Vinstregn =))

På facebook finns många grupper man kan vara med i. Bl a så är jag med i Familias grupp. Man får lite rabatter och tips på evangemang och liknande. Osso har dom tävlingar  =))
Första tävlingen skulle man säga vem som hade namnsdagen dagen efter och man skulle få till det lite klämkäckt. Då vann jag 100 kr. Dagen efter skulle man gissa i vilken minut första målet i en match skulle läggas. Jag gissade rätt och vann 300. Igår hade dom ännu en där man skulle skriva en slogan om det nya apoteket på Familia där namnet skulle ingå. Där vann jag 300   =))  E ja bra ellor e ja bra???

Sista vinsten går till ett par inneskor för jag ska börja dansa Zumba. Får väl ha böjsor o tröja osso e ja rädd även om dom flesta kommer i va man har hemma. Det ser jag fram emot. Dom har även sån infraröd bastu som ökar förbränningen  =)  Det är ju aldrig fel

Kommentarer

Postat av: grillen

Wow,får man komma o titta på?

2010-10-01 @ 17:43:35
Postat av: syster Eva

Bra jobbat! Kör på när du har vinden i ryggen.

2010-10-03 @ 09:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0