Testat

Igår trodde jag att halva tunnan var tät. I morse fick jag veta att den inte var det. Så nu e det till att fylla på igen...o igen...........o igen  =(( 
Men då igår när vi trodde den var halvfull eldade vi lite i den. För den blir snabbare tät i varmt vatten. Efter ett bra tag kom Ville in o sa att han skulle provbada för vattnet var varmt. Jag hängde mä ut och ner mä näven och det var varmt o skönt  =))  Här skulle badas.....
In igen o av mä lasarna och ut i kylan.

Nu kommer det en lång parentes......Nä man ska i tunnan får man ta ett par steg på en liten stege, sen slänger man över ena benat och sätter foten på en sittplats. Sen tar man sig ner på golvet och sätter sig på sin plats. Parentesen slut.

Så detta gjorde jag och när min fot landar på golvet får den frostskador.......Kaminen går inte så långt ner och eftersom värmen stiger så var alla plusgrader förflyttade därifrån  =(  som väl var så var vi bara 2 i tunnan så jag kunde sitta med fötterna uppe på andra säten  =)

Men........jag längtar tills vi får den helt fylld med varmt vatten var man än placerar en kroppsdel.

Nedan kommer en bild så ni ser hur det ser ut från rökröret när Ville eldar  =)) 


Kommentarer

Postat av: syster Eva

Ser ingenting!

Hur många vedträn ska man ha med?

2010-09-07 @ 16:31:04
Postat av: Ramona

Vad roligt med en badtunna, rena lyxen ju!



Men du den där bilden får du nog förklara för jag förstår inte alls vad det föreställer

2010-09-09 @ 16:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0