Så skumt

Jag köper en hel del via Ebay. Oftast skickas det som stora brev men ibland även rekomenderat. Igår kände jag att en grej tog riktigt lång tid på sig så ja kollade ebay och säljaren hade skickat rek och även skrivet i försändelsenr. Kollar med postens hemsida och det anlände Oj den 18:e, ringer dit och där finns det inte kvar. Mottagaren har hämtat ut. Blev förbannad men inte så att tjejen märkte det.......Paketet fanns i alla fall inte där.

Så i morse ringde jag posten. Dom säger likadant där och hon letar och letar men hittar avin....underskriven av mig ??!!  Hur fan nu det gick till. Jag vet att det är jag för det skickas till Pynnonen och jag skriver under med Svenson. Jävla skit dååååååå....

Men problemet har nu blitt något annat...Var fan e mitt paket som jag hämtade ut???? Förra måndagen hade Ville bilen, kör till jobb och kommer hem om o hämtar Lovis. Dom ger sig av på hundkurs och kommer hem strax efter 7 då jag i så fall skulle tatt bilen, kört upp på Oj för att endast hämta ett paket. Hur kan det då ha försvunnit från mina händer? Jag skulle bara ta mig hem efter det....Jag blir alltid glad över nya paket så det öppnas med en gång.........Nu mår ja riktit dålit......Va fan händer mä min hjärna??? Va har mer försvunnit från den?

Kommentarer

Postat av: grillen

hahhahahhahaha,flåt hahahahahha välkommen i klubben.Du e bara för kul,hahahahahahah

2010-10-28 @ 22:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0