Lugn o fin

Nu har ja låtit en hel dag gå åt helvete för att jag blev så förbannad. Men det ska mycke till och jag har ju Svennes humör så det sitter in i så länge. Men de e ju ändå själve faaaan  =))

I morgon är det loppis i Höganäs. Det var meningen att vi skulle sälja men Lisa kan inte så jag åker dit för att leta fynd. På hemvägen stannar vi till på någon strand. Detta är nog första året i mitt liv som jag längtar efter en rejäl höststorm. Längtar efter att gå och leta efter dom bästa strandfynden. Som de e nu har jag en del ute på bordet som ligger och ska torka. Men blir så glad av att se det  =)  mjuka fina linjer på båge sten o trä.

Är glad att vi inte började på uteplatsen med en gång. Den hade ju blitt helt fel. Första tanken var ganska smala brädor liggandes. Nu blir det ganska grova. Har inte bestämt mig för hyvlade eller ej. Vill ju ha det så grovt som möjligt och ståendes.Ska oljas i mellanbrunt. Badtunnan ska även slipas ner o få samma bruna färg och metallen på den ska målas svart.

Har talat om för Ville precis hur vi vill ha det  =))  o testade honom med någon auktion på tradera. Han klarade testen och såg att det var lodisgrej =))

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0