Jävla nätter

Jag önskar att jag kunde gå och lägga mig på kvällen och sen få sova tills morgonen utan minsta lilla avbrott. Vet inte hur många gånger på nätterna jag vaknar. Ibland somnar jag om ganska snabbt igen och ibland ligger jag vaken ganska så länge.
I natt vaknade jag av rälia drömmar. Den första handlade om min far. Han hade satt häck på hela tomten i någon som liknade en labyrint. Men det var inte det som var så konstigt utan han la asfalt längs med hela häcken. Ca 20 ut och bara löst ovanpå gräset.
Sen drömde jag vidare om förbannat äckliga insekter. Vi hade hela köket fullt av lite olika äckeldjur. Jag fick ett gäng på halsen och går till en spegel för att ta bort dom. Det liknar bladlöss fast 10 gånger större. Så jag slår bort dom och då är den en som kryper in i halsen på mig......bara sådär....inget blod eller så...som när vi går in genom en ytterdörr så försvinner den bara.
Det är då jag vaknar och ligger vaken ganska så länge. Hatar sånt skit. Borde fan va förbjudet mä sånna kryp  =((
Och nej, jag ser inga rälia filmer.

Kommentarer

Postat av: Anonym

man känner ju onekligen igen situationen,o det är urrärligt o känns så jäkla onödigt

2010-11-21 @ 19:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0