Ett klipp

Det händer mer och mer på Facebook. Dom flesta företeg har också märkt att det är där folket håller till och kämpar med näbbar och klor för att vi ska gå med i deras grupp.
En jag gick med i för ett tag sedan var Sony Ericsson. Dom hade en väldans drive efter folk. Ju fler som gick med desto högra rabatt skulle 200 personer få vid köp av en mobil. Vid en viss dag skulle mobilerna släppas. Den dagen var idag. Antalet medlemmar hade skaffat rabatt på 1500 kr.
Från början brydde jag mig inte så mycket men läste lite efterhand om vad som hände. En x10 min skulle gå på 899 kr.......Tyvärr blev det en hel del strul. Mail kom inte fram och koder fungerade inte. Så efter någon timme skulle det läggas ut ytterligare 70 telefoner.
Då tänkte jag: Är det meningen att jag ska ha en så får jag en. Så strax innan koden skulle komma satt jag på plats. 16.00 prick kom koden och jag klickade hem en liten söt mobil. Mycke bättre än den jag har idag. Är mycke nöjd med mig själv  =)  När den är hemma här så lägger jag bara ut min gamla på tradera......


Kommentarer

Postat av: Anonym

den var ju för söt

2010-11-21 @ 19:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0