Moraliskt stöd

Gosi e himla glad för att cykla och cyklar gärna väldigt långt. Han for iväg till Billesholm här förleden och tog en runda på 6 mil, sen cyklade han hem igen. Snart är det dags för ännu ett lopp. Denna gången 8 mil.
I går började han prata om Vänern eller Vättern runt. Kommer inte ihåg vilken det är och då fragade han om vi hängde mä upp om han skulle cykla. Och det gör vi så klart.
Så nu ligger jag i hårdträning i moraliskt stöd. Jag vill ju att det ska gå bra för honom. Var ute på Blocket för en lille stund sedan och hittade en fin cykel jag tänkte han kunde köpa. I så fall kan ju hela familjen följa med honom. Han är iväg nu men jag tror han kommer att bli glad när jag visar honom  =)


Kommentarer

Postat av: grillen

WOW hade passat mig o mina framtida mopsar.Har du köpt den redan?

2010-06-02 @ 20:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0