Herrejävlar

Var inne och hämtade mitt nya pass idag. Hade inget sen jag bytt efternamn. Hade mitt gamla med mig för att få det makulerat. Vid hemkomsten jämför jag bilderna för att kolla om man blitt mycke äldre. Då ser jag det jag inte trodde var möjligt!!!! Mitt hue e precis som Mr Potatohead. Eller i alla fall näsan. Ansiktet är BARA en enda STOR jävla näsa. Det ser ut som den är ditsatt på skoj. Men så jävla roligt är det inte. Det är inte Svenne näsa som det brukar vara utan liksom en fettonäsa  =(
Va fan gör man åt det? Jag har ju svårt för att träna just den delen. Fettsugning kanske?

ALLA tips mottages med tacksamhet.

Kommentarer

Postat av: Hemligt

jag måste se bild så klart för o kunna komma med exempel på hur man kan åtgärda problemet :D

2010-03-12 @ 23:31:34
Postat av: grillen

Hakuna matata(inga problem).Jag knäcker din o du knäcker min o så blir det skönhetsoperation på landstingets räkning.Det är ju så många lyckas göra,så varför inte vi!Kram

2010-03-13 @ 12:51:24
Postat av: Libbe

Kommer absolut inga bildbevis =)



Vi borde ha nån som slå samtidigt Dorthe =) Så kan man kanske få en box i magen osso hahahahaha

2010-03-13 @ 15:56:20
URL: http://libbes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0