Buzzador

Jag är en Buzzador.......Jaha tänker ni säker, du är en tödde osso  =)  Fast det är inte riktigt samma sak.
En Buzzador är en produkttestare. Jag har varit det ett tag nu och ibland kommer testerna ofta och ibland mer sällan. Men när dom väl kommer så är det roligt.
Just nu testar jag L'Oreal Youth Code. Antirynkkräm på svenska. Nu är detta noga. Jag ska senare redogöra för hur bra/dåligt det var. Hetl ärligt så tror jag inte på det. Jag är rynkig som ett russin så vi får väl se och det blir nån bäbirumpa av mig.
Men om inget annat så ser det fint ut i badrummet när man liksom har en hel serie (3 delar).

Tidigare har jag fått hem en hel låda med badrumsspray, en hel låga med ny smak av läkerol mm.........

Är du nyfiken? Klicka på bilden så kommer du vidare




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0