Happili

Idag var jag för tredje gången hos min tandläkare. När jag tänkte den första tanken att jag borde gå dit efter 25 års frånvaro räknade jag lite i skallen på vad det evetuellt skulle kosta. Inte för att det skulle spela någon roll men liaväl.
Drygt 30-50 000 räknade jag med. Man har ju hört en del skräckhistorier.

Första prognosen var 4 hål. Idag var jag alltså där för tredje gången och när jag var klar för dagen så talade hon även om jag det var min sista gång. Jag är helt klar. Jag har hela, fina (nåja) tänder just för tillfället. Det roligaste är priset. Jag har fått lustgas som inte är gratis och slutsumman hamnade på strax under 5000 kronor och då är 1500 av dom min lustgas. Nej, jag glömde ingen nolla. Det är bara fem tusen svenska kronor  =)

Jag är så jävla glad  =))

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0