Tjejkväll på Bauhaus

Igår var jag på tjejkväll med min syter Eva  =)  Detta var jag mycke spänd på. Jag såg framför mig hur vi var ett gäng tjejer/tanter som gick från plats till plats i varuhuset efter stängningsdags och fick lära oss lite på dom olika ställena.Nu tillhör jag inte dom som har tummen mitt i näven utan har lite koll på mycke. Men man kan alltid lära mer.

Så strax innan det började möttes vi vid ingången. En himla massa hade bokat och prick 8 släpps vi in. Då står dom ansälld vid vars en sida om den röda matta dom rullat ut åt oss och klappar. Känna jävligt fånigt. Vå går fram mot en scen där en kille står och spelar gitarr och sjunger hellre än bra. Men har gör det bättre än mig så ja stå bara o väntar på att han ska bli klar.

Sen kommer en tjej upp på scen och ihop med en annan kille så visar dom oss hur vi ska plantera blommor i kruka. En grupp i kruka. Det allra viktigaste var att ha varannan orlig och varannan lugn. Hade man bara det så skulle alla som gästade en bli stumma av avund när dom såg det. Var som sedan var lugnt eller oroligt fick vi aldrig veta.

Sen va det slut. Dom bokade alltså in runt 100 tjejer för att visa hur man planterar blommor !!?? Jag kan ge mig fan på att alla dessa har lyckats plantera det dom velat innan dom gick dit.

Efteråt fick vi gå och handla med 10 % rabatt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0