Snö

Jag tror inte jag har gillat snö sedan jag var liten och lekte i den. Men sedan jag fick Zedla så gör jag det. För e de inte snö så har vi regn och de förbannade slasket. Hur kul e nu de på en skala?
Nu e allt vitt därute och det lyser upp så fint. Om man nu inte ska ut o köra i det så klart. Det var meningen att vi skulle köra en sväng till Tyskland i morgon men vi hoppar det. Just nu snöar det som sören igen och de e lite onödigt att riskera något bara för det.

Nu ska ja skramla in i bingen. Har bäddat rent och de e så skönt. Manglade igår och det är ju det bästa. Trots att det är så sörens tråkigt att mangla. Eller inte själva manglandet utan mer att vi får asa fram den till ett annat rum och den väger ton. Men nu e det gjort och jag ska njuta en stund innan jag somnar.  Somnar nämnligen med en gång jag ramlar ner på kudden.....go natt alla  =))

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0