Skojjit =)))

I går, lördag hade vi lite folk här hemma på middag och efterföljande spel. Vi hade så vansinnit roligt och jag kommer inte ihåg när jag hade det senast.
Vi spelade Wii. Började med att dansa. Man ska då härma en figur på tv´n och får poäng efter hur bra Eller som nu, kass) man är. Sen forsatte vi över till ett annat spel där man kan använda rockring, man kan göra backhoppning, spela golf och annat roligt. Har man tagit ett par glas vin så blir det ännu roligare.
Alla bjöd verkligen på sig själv och sket i hur man bar sig åt även om dom andra skrattade så tårarna rann längs kinderna  =))

Detta ska vi verkligen göra om  =))

Kommentarer

Postat av: Anonym

hmmmmm jag väntade mig bilder av detta,hehe

2010-12-06 @ 21:43:13
Postat av: Emma

Fin sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-11 @ 14:15:49
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0