SÄLJES!!!!

Hittade en jättefin eldgrej på en auktionssida som va jävligt svår att få fatt i. Blev överbjuden stup i kvarten o en dag kände jag att jag skulle fan i mig ha den. Så jag la bud på 2 av dom och vann fan i mig bägge.
Så därför lägger jag nu ut den ena här till det låga priset av 500 spänn. Då har vi delat på portot.

Skålen dom är av glad är 25,5 cm hög och 24,5 cm i diameter. Sen ser at att vara konad men väggarna är raka. Det är för att bilden är tagen från locket på lådan.  Eldkopp, släckare och sten ingår. Man eldar det däringa bioalkohol. Medföljer inte.

Himla bra julklapp till någon som e frusen  =))

Hör av er om ni är intresserad. Priset är inte prutbart.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0