Välkomna

När man har en blogg så vill man ibland ha lite respons som gör att man fortsätter. Ingen blogg passar alla men det finns nog någon för alla. Jag får kommentarer lite då och då o det gör mig alltid glad. Sen finns det ett ställe där jag även har koll på hur många som kommer förbi. Min egen koll inräknat.
Mina besökare ligger på en jämn nivå och alla besökare är välkomna. Docj har det hänt något enormt dom 2 sista dagarna och jag har ingen som helst aning om vad som pågår. Ni får inga siffror mer än att det är 3-siffrigt vi pratar om. Den blå linjen är alla som besökt mig, den röda är alla plus dom som kommer in en gång till o kollar läget. Eller 2 gånger till =)

Så till er alla, hjärtligt välkomna hit  =) Vem är ni och var kommer ni ifrån???


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0