Förbannad

Vi var från 3 olika familjer när vi åkte till London o blev strandsatta där. Det kostade oss en hel del och även om många tycker att man fick en extra semester så var den inte självvald.
Nu visar det sig att mitt resesällskap får pengar från sitt försäkringsbolag och jag blir utan. Jag ringde och sa något jag hört om försenad hemkomst. 4 dagar kan väl ändå tyckas vara lite sen?

Men se så va de fan inte. Jag var inte sen!?  Mitt flyg som jag skulle hem med blev inställt, sen bokade jag om min biljett och det flyget gick ju hem. Dock ca 7 timmar senare än det skulle men ändå. Så jag var inte sen hem enligt dom.....Va e de för jävla sätt att resonera på???

E så satans förbannad just nu  =(

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0