=)

Detta inlägg borde ha skrivets på engelska men det är ju inte så säkert att ni begriper nått då så det blir som vanlit  =)
Idag ska jag packa och in i helvete tidigt i morgon bär det iväg. Alltid jobbit när jag ska upp tidit. Tänk om jag försover mig? Om alla missar planet för på grund av mig?? Det har aldrig hänt. Försover mig aldrig och passar ALLTID tider men har ändå värsta ångesten.
Ska snart ut i det fina vädret och städa bilen. Solen skiner och har jag tur så får jag kanske lite färg i nosen. Återkommer senare med bild på invigningen av hunnarnas badbalja ja köpte igår  =)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Ångesten hjälper dig att passa tiden. Det är bra. Fortsätt med det.

2010-04-13 @ 12:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0