Ny blogg

Jag har fastnat totalt på en ny blogg. Jag har läst personens tidigare blogg och måste erkänna att det bara gjorde mig förbannad. Det var en av dessa mobbingbloggar jag tycker så fruktansvärt illa om.
Jag pratar om Alex Schulman. Han har aldrig gjort mig något men hans grej gillade jag inte....tills nu alltså. Häromdagen blev han pappa till lilla Charlie. Klickade in via Aftonbladet och tjoff så va ja fast. Inte bara att tösen va underbart söt utan han skriver helt fantasktiskt den pågen.
Nu e ju mina ungar ganska stora men nu när jag läser om varje detalj som händer familjen Schulman så känner jag igen allt. Jag upplever mina barns första tid igen. På gott och ont. Det var inte förrän man fick barn som man blev rädd. Rädd på riktigt alltså.

Välkommen till livet lilla Charlie och välkommen nya Alex

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0