Ja e väl för toki

För att få fart på fettbrasan det snackas så mycket om inom LCHF så går jag mycket med Zedla men nu skulle jag ha extra skjuts. Fick reklam från Rusta igår och dom hade en Leg exerciser billigt. (bild nedan) kollade runt på näten om hur den funkade lite sådär och man skulle träna i 60 sekunder. Passade mig perfekt men eftersom ja har lite brådis så skulle de börjas med 5 minuter och sen skulle jag utöka.
Hahahahahahahahaha ja tror inte jag klarade 30 sekunder bara...ja e för jävla kass. Har nog bara microskopiska muskler i benen, fast ja trodde ja hade mer......Jaja, skit samma. Jag får ta många korta turer på den  ;)

OBS!!! Inte jag på bilden även om vi e lika  ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0