Vilken jul =)

Detta var en mycket ovanlig jul för oss. Ungarna kom hem och det är vi ju vana vid. Men denna gången var det 2 små valpar i familjen. Vi åt och drack gott men samtidigt var det ett jävla rännande ut och in med en valp under armen. Mellan gångerna så var det ett sörens väsen på dom. Som väl var så var det ju för att dom hade roligt. Zelda fattade inte vitsen med deras rännande.

Vi delade ut julklapparna ganska tidigt och jag blev mycket nöjd. Fick en orange vas i glas av Gosi som jag önskade mig. En massa lotter varav en med vinst och en tidningsprenumeration. Av ungarna fick jag 3 höga ljushållade i glas, en liten söt verktygsväska i rosa och en superstor Mirandanalle till min samling  =)

Åt en helt underbar chokladkolapaj. Men den var mäktig som fan.  Sen spelades det spel och åts godis. Nu är jag kass satan i ryggen men det är det värt. Lovis sover som en liten gris och vaknar väl om 2 veckor  =)

Stumpi fick en Boomerball. Det ska tydligen vara en boll som man inte kan förstöra hur gärna man än vill och kostade därefter. Får bara hoppas hon gillar den. Skall testas i morgon i dagsljus  =)

God fortsättning alla glada

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0