Pizzadags på GI-pizza

Som några vet så går jag på Gi. Det är inte som jag bantar utan det är ett levnadssätt. Jag brukar säga att jag är allergisk mot socker och det finns ju i så gott som allt idag. Så jag äter alltså så ren mat som möjligt.
Häromdagen började jag äta mackor......nej, jag äter inte bröd. Jag knäckte ett ägg i ett glas o rörde runt lite med en gaffel. Stekte med mycket smör i mitt lilla järn. Dagen efter bredde jag smör på sen en fet ost och skivad gurka överst med lite grillkrydda. Supergott. Sen tänkte jag till  =)   Vispade till 2 ägg och stekte på hög värme i stora järnet. Lät det svalna. Sen klippte jag till bacon i mindre bitar och stekte ganska hårt och lät det sen rinna av på papper.
Skivade tomat tunnt, la på ägget, sen baconen och överst massor av ost. In i ugnen till osten såg bra ut. På med oregano innan servering. Det luktade pizza och smakade faktiskt himla bra.

Bilder på före och efter ugnen




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0