Såld

Dom som hjälpte mig flytta sist kommer kanske ihåg min fina bokhylla. Den som var så rak o fin, nästan som den varit modell för en rätvinkel men som efter flytten mer såg ut som om den knaprat lite roliga svampar eller receptbelagda tabletter.
I alla fall...........den såldes idag. Vågade inte tänka på hur den skulle se ut efter ännu en flytt. Troligtvis en bokhylla med delirium  =)

Alltså är den tömd på allt innehåll och 4 stora pappkassar med böcker hamnar på Loppan i morgon.

Ber om ursäkt för missen med min superduperstarka systerdotter, men jag tänkte att du bara e himma på helgerna o skulle då slippa detta slit =)

Kommentarer

Postat av: jaså

Det finns andra som också bara är hemma om helgerna

2007-09-12 @ 12:25:47
Postat av: konstigt

Vem köpte den?

2007-09-12 @ 13:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0