Personlig tränare

Jaha, då var det fredag igen, vilket innebar att det var torsdag igår och programmet Du är vad du äter. Ja vill osso ha en personlig tränare, ja vill osso ha nån som tar hand om dom kostnaderna för mig för dom e minsann inte gratis. Som det är nu är det bara jag som bestämmer när och hur jag tränar. Och jag lovar er att jag är på väg in i Guinnes rekordbok i bästa ursäkterna. Det värsta är att jag tycker alla verkar vettiga och godkänner dom på studs.
Jag går så klart mina rundor med Zelda men jag vill mer, eller vill o vill, jag måste ju ;)

På vårdcentralen här i Höganäs har en av läkarna dragit igång en bantargrupp. Min mor var för gammal. Max 65 år så hon var nog glad för det. Men hon tyckte jag skulle kolla upp det. Man skall ha minst 35 i BMI. Hahahaha jag klarade mig osso. Jag är FÖR smal =)

Träffade min lilla granne igår. Nykter. Förstod lika lite va hon sa då men jag log för det mesta......ja e ju så in i helvete trevlig.

Sist ett litet musiktips. Annie Lennox senaste skiva. Jättebra

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0