Snaggad

Så ja, där åkte allt håret av. Himla skönt men dyrt som fan. 360 spänn gick det på. Hade hon fattat med en gång vad jag menat hade det tagit max 5 minuter att klippa men hon skulle tvunget envisas med att ta millimeter för millimeter.
-Nä, jag vill ha det snaggat.
Puts, puts.......
-Så här?
-Nej, det är långt, jag vill ha det riktigt kort.
Puts, puts.....
-Så ja.........
-Nej det är fortfarande för långt, max 2 cm uppepå.

Och så håller det på i 45 minuter. Vill dom inte ha en bra timpeng som alla andra?? Fast det är klart. 360 spänn för 45 minuters jobb e inte fy skam det heller.

Kommentarer

Postat av: Matilda

Får vi ingen före och efter bild? :) Kram

2007-03-25 @ 20:20:38
Postat av: Anonym

Är det mer än jag som inte får synliga kommentarer i sin blogg?

2007-03-26 @ 21:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0