På G igen på tradera

Jag har haft perioder då ja köpt in o sålt på tradera. Nu e de ett tag sedan sist för att jag haft annat för mig. Men nu när hösten kommer och man tillbringar den mesta tiden inne så e det skönt att ha något att göra.
Så jag har suttit o rotat på ebay i timmar. Det mesta finns ju redan och man vill hitta något inte alla andra har. Som hjälp har jag frågat Anna. Fast vid det sista köpet var vi inte ense. Jag gillade grejen och hon superdissade den. Tills hon var här och fick testat. Även jag var superförvånad att den var så jävla bra. Man bara fäller ut den, lägger den på bordsskivan o hänger sin väska där. Den rickar inte eller bär sig åt utan det är väldigt stabilt. Tar max 10 kg. Dessa ska jag ha mä mig på loppisen i Höganäs den 2 oktober  =)  dom e ju lättare att sälja när man får se så sörens bra dom e  =))))

Bilden är klickbar


Kommentarer

Postat av: Bror Duktig

Svårsåld. Tror inte du blir av med någon...

Men håller tummarna

2010-09-16 @ 21:16:31
Postat av: Ramona

En sån hade jag haft stor användning för. Mamma hänger väl med på loppisen o i sånna fall kan du säga åt henne att köpa en åt mig. Jag vill ha en så neutral som möjligt =)

2010-09-20 @ 13:48:54
Postat av: Libbe

Jag ska påminna henne Ramona =))

2010-09-21 @ 12:42:02
URL: http://libbes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0