Underbara höst

Detta vädret gör att jag älskar hösten mer än sommaren. När det är sommar och sol tar jag för givet att dagen efter blir lika solig och varm, därför njuter inte jag på samma sätt som nu. Nu har vi haft ett par dagar där som vi tillbringat i Farhult. Vi njuter verkligen av varje minut för nu vet vi inte när det är slut. Vattnet låg helt spegelblankt och Lovis bar sig åt som en galning när hon sprang där fram o tillbaka. Zelda lunkar mest på  =))
Passade på att plocka lite snäckor, pinnar och nån sten. Har även införskaffat mig stoooora snäckor från Vietnamn som även ska pryda uteplatsen  =)






Kommentarer

Postat av: grillen

avundsjuk,jag blir så avundsjuk,när jag ser er vid havet.Nästa vecka vill jag ha fint väder så vi oxå kan komma med er.Vackra snäckor,precis som vi,hahahha

2010-10-13 @ 22:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0