Ojdå

Var i Höganäs på loppis förra helgen. Hade med mig mina superfräcka väskhängare och nytillskotten vattenkristaller. Gick INTE. Så jävla tradia dom e där.......Så gott som alla som stannade till tyckte ju att det var en jävla bra grej och att dom flesta borde ha en sån....men inte dom. Det var inte för dyrt för få av dom frågade efter priset. Liadant med kristallerna.
Så dom ligger alltså kvar på tradera och går som smör i solen. Eftersom jag inte vet vad dom kortar så fick jag ju själv hitta på ett pris som jag tyckte var ok..........till nu idag då.
Jag säljer mina i 5 eller 10 pack. 5 påsar för 39 eller 10 för 69. Idag var vi i Varalöv och tittade i en trädgårdsbutik. Där hade som sånna kulor. Endast klara. Alltså inga färgade. 1 (en) påse kostade 89 spänn!!!!  Dom e fan helt galna.

I min vas har jag 4 påsar o satt i en stor stickling jag klickte av. Snart kommer det nya rötter o jag har en ny planta  =))  Undertill ser ni så små dom e o hur stora dom blir. Bara översta bilden som e min



Kommentarer

Postat av: Maria - Mammaliv & Fotografi

sv; Hehe, ja jag antar att jag kommer vara på det här viset så länge jag lever:) Längtar dock på sätt och vis tills småbarnstiden är över, fast sen blir det nog tvärtom ;P

2010-10-08 @ 23:32:06
URL: http://ristosens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0