Sängen på plats =)

Vi hade ju bara ben på våra madrasser och jag tycker de ser mer ombonat ut med en rikti sängram. Har kollat runt en hel del och jämfört priser. Både i möbelaffärer och på blocket. Jag har varit lite velig om det skulle bli en svart eller vit. Väntade bara in klicket  =)  Det kom igår. Stackars Ville som bara fick hänga på och blev utan middag.
Men först ska ni få följa med en bit på resan.

Hittade en vit på Ikea, fanns även i svart. Denna skulle med små bord gå på ca 4600 kr.

Ikea hade även en smidessäng i svart, fast ja tyckte den va för mesig. Med bord var den förvisso inte så dyr, 2200 kr.


Sen hittade jag denna på blocket. Bara 1000 kr för säng och bord. Glasbord =(  det gillade inte Ville  (samma kille som har det i vardagsrummet som man (läs jag) dönar in i stup i kvarten) Annars var den skitsnygg.



Letade vidare och hittade en i Ekeby för 3500!!!  Bara ram och bord........dom e inte redit navlade....men annars snygg



Så satt ja då här i går. Fladdrade in på blocket och DÄR VAR DEN!!!! Sängen med stort S......Visade Gosi och han tyckte osso den va fin. Ringde på den och sen fixade jag bil av Tessan, tack än en gång för det lilla Gumman  =)
Ner till Svedala och hämtade den. Var hemma ganska så sent så den kom inte upp förrän idag. Fick även upp väggtexten. Vilken jävla skitjobb det var att få på plats. Nu e jag glad det är där för fint blev det.
Har hittat gardiner och överkast på Stof og Stil o får väl köra ner en dag.

Denna säng med bord gick på 400 svenska riksdaler och jag är såååååå jävla glad  =)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Jag måste faktisk hålla med om att det var en riktigt nice säng! :) Och så fint det blev med färgen där inne, lite kontrast mot förr kan man väl säga.. haha..

Det har ni gjort bra! Ha det gott! Kram

2009-09-23 @ 16:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0