Suck, suck

Nu när väl tanken kom i skallen att det skulle bli ett spelrum så har jag bestämt mig att göra det klart så fort som möjligt. Jag har redan sett de klart i skallen med gardiner o allt  =)
Så glad i hågen gick jag in i morse för att ta alla förebilder. Fy fan mä grej där e nu dååååååå. Allt detta måste ju flyttas. Men vart? Det är ju inte som om resten av huset är tomt i väntan på renoveringen. Dom 2 garderoberna ska kastas men innehåller i skrivande stund våra kläder. Var fan ska ja lägga som så länge? Man kan ju inte bara kasta dom på golvet när man har 4 husdjur. Det gammelrosa skåpet ska osso kastas och innehåller alla sängkläder och handdukar o sånt. Det behöver en ny plats. Det gula skåpet innehåller alla kläder som ska hängas.................Suck.......Skåpet ska upp på ovanvåningen, utan innehåll så klart....Det stora bordet ska vi inte heller behålla även om det har varit en mycket bra arbetsplats.

Jaja, det hjälper ju inte att gnälla. Får bara spotta i nävarna och göra ett rejält ryck  =)


Kommentarer

Postat av: Fjällbruden

Lycka till, det blir säkert fint när det är färdigt! Inte kul att flytta grejor du.... men lite skit får man ta för att ha roligt!

2009-10-15 @ 15:11:31
URL: http://fjallbrudenn.blogspot.com
Postat av: Libbe

Nämen där e du ju =) Var har du hållt hus???



Välkommen tillbaka =)

2009-10-16 @ 00:39:12
Postat av: Emma

gammelrosa skåp kastas?! gör inte det för sjutton, säg till innan så ska jag ta hand om det:)

2009-10-16 @ 22:12:02
Postat av: Libbe

Lilla Emma, du kan få det precis när du vill. Det är en spricka-aktit upptill. Går att fixa. Spar skåpet ett tag om du ska kolla på det. Eller ja kan maila bilder till dig så kan vi eventuellt byta =)

2009-10-16 @ 23:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0