Senaste investeringen =)

Jag har gjort en investering i mig själv. Har köpt mig en spikmatta. Satt länge och väl igår och lästa vad jag kom över. Det finns lite olika sorter men jag fastnade för denna. Hade tur för det var även den som såldes i vår Hälsokostaffär till samma pris som på nätet.
Nu har jag även provat den. Helt ärligt så gjorde det ont som fan när jag la mig ner. Fanns ingen chans i världen att jag skulle byta ställning. Så där låg jag. Efter en stund kom värmen som spred sig i kroppen. Det var ganska häftigt. Jag blev trött som sören och ville faktiskt somna där jag låg. Men eftersom jag är väldigt svankryggad ligger jag med böjda ben och så kan man inte sova.
Nu skall jag ligga på den 2 gånger om dagen, morgon o kväll och hoppas att ryggen blir bättre. Annars fanns det så mycket annat som blev bra  =)

Jag köpte en orange. Det står att det är olika på färgerna men jag tror inte riktigt på det.  Bilden är klickbar om ni är nyfikna på spikmattor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0