hjälp mig att hitta

Jag vill hitta en sida där man kan se när det är billigast att resa till ett visst ställe. Om man till exempel vill åka till Thailand så är det billigast i maj, London i januari typ. Nu e det inte så men jag hoppas att ni fattar. Som det är nu så får man fejka en dag att åka på och söka en resa. Sen får man göra om sökningen igen en annan dag och det är jävligt tråkigt även om man har all tid i världen. KAn man åka så gott osm när som så e dte ju tråkigt att kanske betala nån tusing mer än det kostade veckan innan.

Som de e nu har ja hittat en resa till Peking, 8 dagar för ca 5000. Hittade även vad jag sökte ang Kina o Japan. Men priset rännde upp ti nära 40 000. Lite magstarkt faktiskt. Man vill ju kunna handla på plats också.

Ni som vet sidor där ja hittar priserna, hör av er  =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0