Ja ska flytta :)

Idag kom en kille o kollade på min lägenhet, inte han från ettan, utan jag hittade en tvåa i stället. Vill ju inte vara lodis.......(bra så Tjolinti?)
Han blev mycket nöjd med denna...Jippi!!!! Sen åkte vi för att kolla på hans, stackaren visste inte det o hade inte städat,. Men va gör det??

Fördelen med 2:an är......Jag bor mitt i smeten, 500m från stranden. Jag får ett badkar =) Jätteskönt. jag får en djupare balkong. bra till alla mina blommor. Jag får ett helt frysskåp. Hejja CityGross =)
Nackdelen??? Jag kan inte slänga in Ville i ett annat rum när han snarkar.......Tuss kan inte gå ut och in som hon gör idag. Skall så klart försöka lösa det. inte så lätt att ge bort en katt på nårra år. Busan är snart 16 år så hon dör väl snart ( Ungarna har lovat det i alla fall. I många år) Men hon är en innekatt så för hennes del spelar det mindre roll =)

Den jobbia biten blir när man skall byta, ja ut o han in samtidigt o tvärtom. Men det har gjorts förr o det kommer att gå nu osso.

Skall röja en jävla massa. Loppan kommer att bli glada =)

Kommentarer

Postat av: svag o klen

vilken flyttfirma kommer du att anlita?

2007-09-09 @ 13:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0