Tecknad film

I går när jag skulle ut med Zelda på kvällen var jag lite småstressad. Det var mörkt o det hade precis slutat regna.
Vi hade inte kommit långt när jag snubblar till, är på väg att ramla men det är inget jag gillar så jag gör mitt bärsta för att hänga kvar upprätt. Visar sig vara svårare än jag trodde. Så med fullt vev på armarna och snubblande framåt i högre och högre fart rasar jag senare. I stället för att gör det med en gång så e det ju gjort. Slår sig ju osso mindre i lägre fart.
Så i natt har jag inte sovit ett skit. Ena foten e svullen o värker som fan. Vänstra höften liadant. Bägge handlederna och ena armbågen.

Önskar lite perverst att något spelat in det. Var fan e Candid camera när man behöver dom??? Hade varit roligt att se =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0