vintern räddad

Så ja....nu kan vintern koma precis när fan som helst. JAg har för första gången i mitt liv köpt kläder som är varma och som jag tycker om.
Det började med att jag letade efter en jacka. Leta överallt. Fick sms från Ellos att jag hade 50% på en vara så jag kollade där. Hittade så klart inget. Men jag hittade ett par stövlar  =))  Anna blev osso glad o beställde ett par i en annan färg.

Idag fick jag fortsätta leta efter min jacka och jag började på Väla. Ville gärna ha en brun eller i alla fall i den färgskalan. Hittade inget trots ihärdigt letande. När Ville kom hem från jobb körde vi till Hyllinge och där fanns den =))  bara så där.................O inte fan e den brun  =))

 

 


Kommentarer

Postat av: grillen

ser varm o go ut,snygg färg till jeans

2010-09-30 @ 23:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0